Feyenoord onthult derde tenue in samenwerking met Rotterdams merk
Feyenoord, Castore en het Rotterdamse merk BANLIEUE hebben de handen ineen geslagen om een bijzonder derde tenue te creëren voor het seizoen 2024-2025. Het ontwerp is een knipoog naar het groen-witte uitshirt van 2003-2004, dat door de supporters op het schild is gehesen als het mooiste shirt uit de clubgeschiedenis.
BANLIEUE, opgericht in 2014, is een merk dat het hart op de tong draagt en diep geworteld is in de stad Rotterdam. Het merk maakt kleding die de ziel van de straat ademt, met als doel om dromen te laten bloeien en te zorgen dat de aanhouder wint.
Het derde tenue draagt het Castore x BANLIEUE-logo, maar door de regels van de UEFA geldt: waar het hart vol van is, mag het niet altijd getoond worden. Het logo zal namelijk in alle competities zichtbaar zijn, behalve in de UEFA Champions League. Vanaf 25 september kunnen de fans hun slag slaan in de Feyenoord Fanshops, online en bij diverse andere winkels.
Nederland wint voor 50 (!) keer je inzet!
Speel €1 en win €50 als Nederland van Hongarije wint! (nieuwe spelers, 24+)