Feyenoord Onder 21 geeft het weg en staat alsnog met lege handen

Pascal Bosschaart
Pascal Bosschaart Foto: © Pro Shots

Feyenoord Onder 21 heeft zaterdagmiddag een moeizame middag beleefd bij FC Groningen O21. De ploeg van Pascal Bosschaart kwam na rust op voorsprong, maar zag die in de slotfase alsnog pijnlijk verloren gaan: 2-1.

Shiloh ’t Zand startte in de basis en verving de afwezige Jivayno Zinhagel. Lange tijd hielden beide ploegen elkaar in evenwicht, tot aanvoerder Ayoub Ouarghi vlak na rust de score opende met een geplaatst schot: 0-1.

In de 65ste minuut moest het duel tijdelijk worden gestaakt vanwege onweer boven Groningen. Na de hervatting kwam Feyenoord O21 minder scherp voor de dag. Tien minuten voor tijd scoorde FC Groningen vanaf de stip de gelijkmaker, waarna de thuisploeg in de 92ste minuut de comeback compleet maakte: 2-1.

Door de nederlaag blijft Feyenoord O21 op vier punten uit drie wedstrijden steken. Eerder werd er gelijkgespeeld tegen FC Twente/Heracles (2-2) en werd Go Ahead Eagles verslagen (3-1). Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Willem II op het programma.

Lees meer:
0 reacties