'Feyenoord-duo in beeld bij FC Twente': "Twaalf, dertien miljoen?"

Tijmen van Wissing
Tijmen van Wissing Foto: © NESimages

FC Twente plaatste zich zondagmiddag voor de voorrondes van de Europa League. De Tukkers zullen dus al vroeg de selectie op orde willen hebben en journalist Tijmen van Wissing denkt dat de kans best bestaat dat technisch directeur Erik ten Hag aanklopt bij Feyenoord.

"Er gaat ontegenzeggelijk heel veel gebeuren", stelt Van Wissing in De Oosttribune. "En hoe gaat het WK eruit zien van Ramiz Zerrouki? Gjivai Zechiël gaat terug naar Feyenoord, maar die wil FC Twente ook heel graag hebben. Misschien kun je een package deal maken over Zerrouki en Zechiël. Dan ben je, wat zal het zijn, twaalf of dertien miljoen euro kwijt?"

"En dat zijn ze ook wel waard. Zeker in de huidige tijd. Zo simpel is het gewoon", reageert Jan van Staa. "Maar wil je Europees wat doen en wil je dit vasthouden, dan heb je kwaliteit-spelers nodig. En dat red je niet met een groep van elf man. Bij PSV is het natuurlijk wel heel extreem, maar als je ziet wat NEC in kan brengen... Die hebben in de breedte meer dan FC Twente", aldus Van Staa.

Lees meer:
0 reacties