Feyenoord contracteert Van Bennekom: "Ik ben heel erg blij..."

Duron van Bennekom
Duron van Bennekom Foto: © Feyenoord

Duron van Bennekom heeft maandagmiddag zijn eerste profcontract ondertekend bij Feyenoord. De 17-jarige doelman van Feyenoord Academy zette zijn handtekening in aanwezigheid van familie en vrienden en verbindt zich daarmee tot medio 2029 aan de club.

"Ik ben heel erg blij met mijn eerste contract bij deze mooie club", zei Van Bennekom kort na het zetten van zijn handtekening op de officiële website. "Ik waardeer het vertrouwen dat ik van iedereen binnen Feyenoord krijg en ik hoop me de komende jaren verder te ontwikkelen binnen Feyenoord Academy."

Van Bennekom is sinds de zomer van 2018 onderdeel van Feyenoord Academy. Daarvoor stond de keeper onder de lat bij DHC en Excelsior Rotterdam. Dit seizoen komt hij uit voor Feyenoord Onder 17, waarin hij tot nu toe een sterk jaar beleeft.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties