'Feyenoord akkoord met Rode Ster over komst gewilde middenvelder'

Hwang In-beom
Hwang In-beom Foto: © Pro Shots

Feyenoord en Rode Ster Belgrado zijn akkoord over de transfer van Hwang In-Beom. Dat meldt 1908.nl zondagmiddag. 

Zaterdag werd al gemeld dat Feyenoord een bod had uitgebracht op de Zuid-Koreaan. De hoogte van de aanbieding was niet bekend, maar lijkt hoog genoeg te zijn geweest voor Rode Ster. Alleen de medische keuring kan de transfer van de 27-jarige middenvelder naar Rotterdam nog dwarsbomen. Naar verluidt wordt Hwang maandag officieel gepresenteerd door zijn nieuwe club.

Hwang had nog een contract tot medio 2026 bij de Servische club. Eerder speelde hij voor onder meer Olympiakos, Rubin Kazan, FC Seoul en Vancouver. 

Update 13.40 uur: Het Algemeen Dagblad weet dat Hwang een afloopclausule van acht miljoen euro in zijn contract heeft en dat dus het bedrag lijkt te zijn waarvoor Feyenoord de Zuid-Koreaan naar De Kuip haalt. 

Hwang In-beom
'Feyenoord wordt concreet en brengt bod uit op Hwang In-beom' Lees ook
Lees meer:
0 reacties