Derksen komt met oplossing Klassieker: "Dat zou Ajax kunnen doen!"
Johan Derksen komt dinsdagavond in Vandaag Inside met een 'slim plan' voor Ajacieden die weinig kans op speelminuten maken. De Amsterdammers spelen, net als tegen Feyenoord, ook op een verlaat moment tegen FC Utrecht. Derksen vindt dat Ajax-spelers maar een shirt aan moeten doen en moeten gaan beveiligen.
"Weet je wat ik wel asociaal vind? Dat die vakbonden, die helemaal geen leden meer hebben, die moeten toch wat te doen hebben en roepen nu staking op staking uit. Terwijl ze ook weten: dit kabinet, dat is opgezadeld met een lege kas. Die kunnen geen kant op. Je kúnt niet alle beroepen die in aanmerking komen nu een regeling treffen. Dan vind ik het asociaal om tóch stakingen uit te roepen. Want het nieuwe kabinet zal best willen, maar die kunnen gewoon geen kant op", aldus Derksen bij Vandaag Inside.
Bargast Raymond Mens zegt dat clubs ook zelf in gesprek kunnen gaan. "Het mag wat kosten, maar het rijst de pan uit. En dat komt door die groep hooligans die alleen maar meegaan om een teringzooi te schoppen. Dus misschien is het wel de oplossing als je zegt dat de uitspelende club geen supporters mee mag nemen." René van der Gijp vindt dat niet eerlijk. "Het is toch nu al veel en veel minder dan het jaren geleden was? Toen was het altijd raak bij Ajax, Feyenoord, PSV, ADO, FC Utrecht...", somt hij op.
Toch meent Derksen dat het terecht is dat burgemeesters Ahmed Aboutaleb van Rotterdam en Femke Halsema van Amsterdam de wedstrijden cancellen. "Je kunt als burgemeester niet een wedstrijd plannen zonder politiebegeleiding. Dat is onverantwoord."
Mens: "Hoeveel hebben Feyenoord en Ajax op de bank staan? Die kunnen toch die beveiliging zelf betalen?", aldus de Amerikadeskundige. Presentator Wilfred Genee denkt echter niet dat Ajax zoveel op de rekening heeft staan. "Ajax is een heleboel kwijt, die moesten Wout Weghorst halen. Het geld is op!" Derksen reageert: "Ajax zou wat overbodige selectieleden zo'n uniform kunnen aantrekken, dat die buiten voor de orde zorgen."
Zet in op Nederland tegen Japan!
Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Jorrit Hendrix terug bij oude club: "Ben blij om terug te zijn"

"Ik zou niet voor Oranje willen spelen, het racisme zit zó diep"

John de Wolf deelt verdrietig nieuws: "Voor altijd in mijn hart"

Nederlands elftal start WK: BetMGM pakt uit met hele hoge odds

Van der Gijp doet onthulling over Advocaat: "Is een vriend kwijt"

Feyenoord-toernooi loopt uit de hand: slachtoffer knock-out geslagen

Noa Vahle over Oranje-selectie: "Ze balen van die zure mensen"

Ten Voorde: "Ajax en Feyenoord kunnen hem al niet meer betalen"

'Feyenoord-target weer in beeld na afketsen deal met AC Milan'

Koeman jr. over oud-Feyenoorder: "Daar zit hij niet op te wachten"

Boskamp over Feyenoord: "We gaan die Champions League winnen"
Feyenoorder genoemd voor FC Twente: "Dat is wel heel veel geld"

Nicky Rueck tekent bij Feyenoord: "Het is een bijzonder moment"

'Miljoeneninvestering in De Kuip': "Supporters gaan het snel merken"

Feyenoord onder vuur: "Dat was net Goede Tijden, Slechte Tijden"

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

'Feyenoord doet Spanjaard voorstel; spits wil naar Rotterdam'

Marino Pusic uit het niets ontslagen: "Volkomen onbegrijpelijk"

'Feyenoord rekent op snel akkoord met Belgische middenvelder'

Johan Derksen begripvol: "Vind het heel verstandig van Feyenoord"

VIDEO | Oud-Feyenoorder Larin bezorgt Canada een punt op het WK

Koeman junior doet open sollicitatie: "Een 'tweede keeper-rol'"

Driessen over Feyenoord-teksten Van der Vaart: "Makkelijk scoren"

'Hadj Moussa kan naar Duitse topclub; Feyenoord wil 30 miljoen'

René van der Gijp ziet dat WK totaal niet leeft: "Hoe dat komt?"

'Absolute Europese topclub denkt aan oud-Feyenoorder Summerville'

'Oliver Glasner hakt de knoop door over Feyenoord-aanbieding'

'Feyenoord nooit concreet voor Mexicaans toptalent na vraagprijs'

'Oud-spits van Feyenoord staat voor een terugkeer in Nederland'

Feyenoord verbindt groot merk aan zich als commercieel partner

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

Eljero Elia had te maken met racisme: "Is me altijd bijgebleven"

Medelijden met Van Persie: "Hij kreeg een bijl in zijn nek"

Van der Vaart tipt Feyenoorder als WK-sensatie: "Een juweeltje!"

Bischop zet streep door Feyenoord-kandidaten: "Niet realistisch"

Bischop uit kritiek: "Ze hebben het kunstmatig in leven gehouden"








