Dennis te Kloese tot tranen geroerd bij afscheid in de Kuip

Te Kloese moet huilen na afscheid in Kuip
Te Kloese moet huilen na afscheid in Kuip Foto: © VoetbalPrimeur

Dennis te Kloese heeft op zondag afscheid genomen van het Feyenoord-publiek. Nadat trainer Robin van Persie de algemeen directeur mee nam naar de harde kern en er een groot applaus uitbarstte, brak hij. 

Te Kloese en Van Persie omhelsen elkaar lang, waarna ze samen richting de fans lopen. De fans scanderen zijn naam en roepen: 'Dennis bedankt, Dennis bedankt'. Daarmee krijgt Te Kloese een laatste steunbetuiging na 4,5 jaar dienst bij Feyenoord.

Te Kloese vertrekt aan het einde van het seizoen en keer terug naar Mexico bij de Mexicaanse topclub Monterrey. Onder het bewind van Te Kloese werd Feyenoord in 2023 nog kampioen. Afgelopen jaar werd de knock-outfase van de Champions League gehaald.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties