Deijl onthult doelstelling Feyenoord: "Zo zit ik niet in elkaar"

Mats Deijl bij Feyenoord
Mats Deijl bij Feyenoord Foto: © BSR Agency

Mats Deijl leeft zijn droom bij Feyenoord. De verdediger praat over het teamproces waarin Feyenoord zich bevindt en wanneer het seizoen volgens hem geslaagd is. 

"Als we tweede worden, dat is duidelijk. Dat is nu de voornaamste doelstelling", klinkt hij in gesprek met het Hand in Hand Magazine. "We staan er goed voor, al is er in het spel nog genoeg te verbeteren. Ik voel dat er een positieve ontwikkeling in zit. Persoonlijk hoop ik natuurlijk ook dat ik aan het eind van dit seizoen zoveel mogelijk wedstrijden heb gespeeld."

"De overstap naar Feyenoord maakt het seizoen mede geslaagd, maar als voetballer wil je het hoogst haalbare. Ik ben niet van het achteroverleunen nu ik deze transfer heb gemaakt. Zo zit ik niet in elkaar. Ik wil ook nu weer stappen maken en mezelf laten zien op dit podium. Doorpakken en zorgen dat we als team beter worden en onze doelstelling behalen", besluit hij. 

Lees meer:
0 reacties