Bueno enthousiast: "Hopelijk kan dat de volgende wedstrijden wel"

Hugo Bueno is de nieuwste aanwinst van Feyenoord. De linksback wordt gehuurd van Premier League-club Wolverhampton Wanderers. Feyenoord TV sprak sprak met hem. 

"Ik heb al met een aantal teamgenoten gesproken", begint Bueno. "Ik denk dat we een hele leuke groep hebben, iedereen ziet er ontspannen uit. Er hangt een hele leuke sfeer. Iedereen binnen Feyenoord is heel aardig tegen me, dat is heel fijn."

Bueno was al aanwezig tijdens het duel met Willem II. "Dat was echt geweldig", stelt hij. "Toen ik de trap op liep en het stadion zag vond ik het een hele mooie atmosfeer om te spelen. Ik had echt het gevoel dat ik daar op het veld wilde staan. Hopelijk kan ik de volgende wedstrijden wel spelen."

Lees meer:
0 reacties