Bijlow: "Ik zat 22 jaar bij Feyenoord, maar speelde niet meer"

Justin Bijlow
Justin Bijlow Foto: © Pro Shots

Justin Bijlow voelt zich helemaal thuis bij Genoa CFC, vertelt hij in gesprek met Ziggo Sport. De 28-jarige keeper maakt een sterke indruk in Italië en hoopt daarmee een plek af te dwingen in de WK-selectie van Ronald Koeman.

"Ik zat 22 jaar bij Feyenoord, maar speelde op een gegeven moment niet meer", begint Bijlow. "Dan moet je verder kijken. Genoa had me de kans geboden om hier te mogen spelen. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. Zo is het tot stand gekomen. Ik ben hier heel warm opgevangen en dat voelt tot nu toe nog steeds heel goed." 

Justin Bijlow stond kort na zijn komst al meteen onder de lat en groeide sindsdien uit tot de onbetwiste nummer één. "Je past je snel aan in het voetbal, zeker als je ook snel mag spelen. Ik voel me thuis hier. Ik heb het naar m'n zin", vertelt de keeper. "Ik heb altijd de droom gehad om bij Feyenoord te spelen en daarnaast zo goed mogelijk te worden."

"Natuurlijk heb je de droom om zo hoog mogelijk te voetballen. Dat heb ik nog steeds. Ik wil nog steeds het hoogst haalbare halen. Als ik klaar ben met voetballen, hoop ik dat mensen over me zeggen dat ik nooit heb opgegeven. Mijn verleden (blessuregeschiedenis, red.) spreekt voor zich, denk ik. Ik heb nooit opgegeven en ben altijd doorgegaan", aldus Bijlow. 

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties