Amrabat: "Wat Feyenoord vorige week deed, deden wij nu bij hun"

Sofyan Amrabat bij Fenerbahce
Sofyan Amrabat bij Fenerbahce Foto: © Pro Shots

Fenerbahce won dinsdagavond in eigen stadion met 5-2 van Feyenoord en stoot door naar de play-offs van de Champions League. Sofyan Amrabat zag dat zijn ploeg Feyenoord de hele wedstrijd onder druk zette. De middenvelder geeft aan dat de rollen omgedraaid waren ten opzichte van vorige week.

"Deze voelt heel lekker", zegt Amrabat tegen Ziggo Sport. "Als je naar de stand kijkt, dan denk je dat het een makkelijke wedstrijd was. Dat was het zeker niet. Ik denk dat wij heel goed speelden. Al met al denk ik wel dat wij de verdiende winnaar zijn. Alles zat in deze wedstrijd. Intensiteit, fouten, duels, kansen."

Amrabat zag dat de rollen omgedraaid waren. "Ik denk dat wij Feyenoord vooral terug drongen met onze manier van spelen. Met het stadion erachter. Zij deden dat vorige week in de eerste twintig minuten bij ons en wij nu de hele wedstrijd bij hun. Heel veel intensiteit, druk naar voren. Dan is het voor elk team moeilijk voetballen. Een heel groot compliment naar ons team. Een hele mooie overwinning. Als je naar beide wedstrijden kijkt, denk ik dat we terecht door zijn", aldus Sofyan Amrabat. 

Lees meer:
0 reacties