Ahmedhodzic strijdbaar: "Ik overleef overal, kan alles aan"

Anel Ahmedhodzic krijgt geel
Anel Ahmedhodzic krijgt geel Foto: © Pro Shots

Anel Ahmedhodzic geniet bij Feyenoord. Hij vindt dat de club professioneel is opgebouwd en voelt zich veilig in Rotterdam. 

"Bij Feyenoord heb ik een coach en een club die voor honderd procent professionaliteit tonen", vertelt Ahmedhodzic in gesprek met De Telegraaf. "Mijn vrouw en onze twee zoontjes hebben het fijn. We staan bovenaan, maar er is nog geen reden om te juichen. Het is nog vroeg in het seizoen. Dit is een happy place voor ons."

De verdediger is een echte gezinsman. "Dit is een prachtige omgeving om mijn kinderen te zien opgroeien. Mijn gezin is mijn grootste bezit. Ik overleef overal, kan alles aan, maar altijd met mijn gezin. Dat is voor mij het allerbelangrijkste."

Ahmedhodzic begon sterk in Rotterdam en wil dat gevoel vasthouden. "We hebben de kwaliteiten om een mooi seizoen neer te zetten. Daar ga ik alles voor geven", besluit hij.

Lees meer:
0 reacties