Ahmedhodzic geeft toe: "Hij kon zeker een rode kaart geven"

Na afloop van Feyenoord – Aston Villa (0-2) was Anel Ahmedhodzic teleurgesteld over het resultaat. De Bosnische verdediger zag dat Feyenoord zichzelf niet had beloond, ondanks dat de Rotterdammers grotendeels van de wedstrijd sterk speelde tegen de Premier League-club. Hij wees daarbij op de efficiëntie van de Engelsen.
"Het is teleurstellend," begin Ahmedhodzic na afloop van het duel tegenover Ziggo Sport. "Zeker omdat we zo goed speelden vanavond. Ik denk dat wij genoeg goede kansen hebben gehad die we helaas niet hebben gepakt."
"Zij maken er twee waarvan ik er eentje wel had kunnen hebben, maar we kunnen een hoop leren van deze wedstrijd. Maar wat ik al zei: we hebben goed druk gezet, goed verdedigd, maar zij waren efficiënt", vervolgt de Bosnier.
De verdediger sprak ook over zijn gele kaart voor een overtreding op Ollie Watkins in de eerste helft. "Hij kon zeker een rode kaart geven, maar ik had niet het gevoel dat ik hem echt raakte. Hij speelde de bal te ver voor hem uit, dus ik denk dat geel wel op zijn plaats was, maar hij had ook rood kunnen geven", geeft hij toe.
Ahmedhodzic besprak tot slot het afgekeurde doelpunt van Ueda. "Ik denk dat dat gewoon een goal was. Ik heb geen overtreding gezien. Ik weet ook niet waarom hij die affloot", aldus de Feyenoorder.

Hadj Moussa: "Ik neem aan dat hij op de tribune zit dat duel"

Dick Advocaat trots na grote nederlaag: "Bezoeken kost hoop geld"

Crysencio Summerville dankbaar na droomdebuut: "Hij gaf me advies"

Gijp over terugkeer Van Bronckhorst: "Voelt als wat Ajax deed"

Ramiz Zerrouki in beeld bij Eredivisie-club: "We zijn in gesprek"

'Karsdorp (31) gaat weer voetballen en meldt zich bij oude club'

Bondscoach Japan lovend: "Ben naar clubhuis Feyenoord gegaan"

Mo Ihattaren wil transfer naar Feyenoord: "Ik ben een koopje"

Overtoom baalt van Oranje: "Dan heb je niet de juiste spelers"

'Diarra blijkt giga miskoop: Feyenoord moet groot verlies slikken'

Van Hooijdonk blesseerde WK-klant bijná met jetski: "Geluk gehad"

Van der Gijp: "Slot verdiende zeker meer met bonussen erbij"

BREAKING | 'Feyenoord haalt Van Bronckhorst terug als hoofdtrainer'

Feyenoord heeft opvolgers Van Persie binnen: "100% bevestigd"

'Feyenoord wil Mármol: ook deze clubs melden zich voor speler'

Arne Slot nieuwe bondscoach? "Er hoort een extremist te zitten"

Givairio Read gaat in op transfergeruchten: "Om eerlijk te zijn..."

Jan Boskamp kritisch: "Die mensen zijn geen Feyenoord-supporters"

Zuiverloon over hardheid bij Feyenoord: "Ik was toch geen mietje?"

Van Hooijdonk heel open over biologische vader: "Nu niet, nooit"

Oranje speelt spannend openingsduel op het WK gelijk tegen Japan

'Feyenoord-aanwinst onderweg naar Nederland voor medische keuring'

'Feyenoord dicht bij komst Giovanni van Bronckhorst en Hulshoff'

Van Hooijdonk doet onthulling over Derksen: "Poeslief was-ie!"

WK voor Oranje van start: Koeman kiest voor deze 11 tegen Japan

Valente eerlijk over mindere periode bij Feyenoord: "Is wel gebeurd"

Watanabe wil Oranje op pijnbank leggen: "Kunnen dit toernooi winnen"

Feyenoorder in WK-spotlight: "Naar hem kijken de mensen uit"

Krabbendam: "Als hij het goed op het WK worden de Engelsen wakker"

Jerson Cabral blikt terug: "Hij gaf ons echt op onze kloten"

Mo Ihattaren wil transfer naar Feyenoord: "Ik ben een koopje"

Oranje speelt spannend openingsduel op het WK gelijk tegen Japan

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

Eljero Elia had te maken met racisme: "Is me altijd bijgebleven"

Medelijden met Van Persie: "Hij kreeg een bijl in zijn nek"

Van der Vaart tipt Feyenoorder als WK-sensatie: "Een juweeltje!"








