Ahmedhodžić baalt van treffer: "Ik val niet zomaar van zo'n duw"

Anel Ahmedhodžić
Anel Ahmedhodžić Foto: © Pro Shots

Anel Ahmedhodžić baalde van het tweede doelpunt dat Feyenoord tegen kreeg. Ook op de derde treffer had hij was aan te merken. Volgens de Bosniër had Lindhout weldegelijk voor een overtreding moeten fluiten. 

"Het is miscommunicatie over wie de bal zou pakken. We vielen daar een beetje in slaap. Het was een slechte goal om tegen te krijgen", klinkt Ahmedhodžić tijdens de persconferentie als hij over de tweede goal gevraagd wordt. 

Ook over de derde PSV-goal is hij duidelijk. Volgens de verdediger had hij nooit goedgekeurd mogen worden. "Ik val niet om van dit soort duwtjes. Ik voelde een schop tegen mijn voet en in mijn ogen is het dan ook een vrije trap. Maar ik moet het nog terugzien. Maar naar mijn mening werd ik geraakt", besluit hij. 

Lees meer:
0 reacties